מוזמנים לפינטרסט שלי https://www.pinterest.com/rotembilu/

יום ראשון, 17 באפריל 2016

מה, אין לך עדיין בלוג ?

שאלה כזו ששואלים אותי יותר ויותר בזמן האחרון, איך זה שאין לי עדיין בלוג....
אז הנה, נולד, יש לי בלוג.

לפעמים יש פרוייקטים שיושבים אצלי בראש או בבטן, ומתבשלים ומתבשלים, אבל לוקח להם זמן עד שהם מגיעים לרגע הנכון, לאיזון הטעמים, לרגע שהדבק מתייבש ורואים את העבודה מוכנה, לבגרות הזו, שמתחילה לבעוט לי מבפנים, כי היא רוצה לצאת...

ככה גם עם הבלוג הזה.

אני כותבת כבר שנים. 
כותבת למגירה, כותבת לפייסבוק, כותבת ב"כמוני" וכותבת לעצמי בראש. 
הגיע הזמן. הגיעה השעה. עכשיו אכתוב לבלוג הזה, ומי שירצה לקרוא, זה יהיה נפלא .


מי אני בעצם ? 

חגגתי 41, אבל אני מרגישה ילדה
נשואה לנדבי כבר 17 שנים אבל מרגישה ככלה טריה ומאוהבת
אמא לטל ולאור ( 14 ו - 11 ) אבל מרגישה כאמא צעירה לשני תינוקות יונקים עגלגלים
חולה בטרשת נפוצה כבר 6 שנים , אבל "בריאה" מתמיד
יוצרת כמעט בכל תחום שקיים, למרות שהידיים שלי רדומות....
מאמנת אישית, מתנדבת סדרתית, אופה ובשלנית, חברה טובה ואמא אווזה.

זה רק על קצה המזלג...
מקווה שתהנו 
רותם





13 תגובות:

  1. מקסים תתחדשי, אוהבת אותך רותם, איזה כיף. אני בטוח אקרא.. ואולי גם לי בסוף יהיה אומץ :-).

    השבמחק
  2. שיהיה בשעה טובה!! תהני מהבלוג ושיהיו לך כמה שיותר דברים טובים לכתוב עליהם. את כותבת מקסים ואני מחכה לקרוא עוד

    השבמחק
  3. מקסים!! מחמם את הלב!! מאחלת עוד המון המון שנים של יצירה, חום ואהבה.
    מחכה לראות את יצירותיך.

    השבמחק
  4. מיקי קוכמן- איך באמת לא היה לך בלוג עד כה? שמחה שעזרת כוחות לפתוח! יש לך כל כך הרבה להציע בתחומים שונים ורוחב הלב שלך גדוש בכל כך הרבה נתינה יצירה שאני בטוחה שהבלוג יהיה מעניין ומסקרן, אני כבר סקרנית. אוהבת אותך

    השבמחק
  5. איזה כייף איזה כייף איזה כייף.

    השבמחק
  6. בהצלחה רותם. מחכה לקרוא ולראות את העבודות שלך. טוב שבאת

    השבמחק
  7. "וזה הרגע - הנה באה השעה..."
    בהצלחה מותק, אני בטוחה שיהיה מעניין

    השבמחק
  8. "וזה הרגע - הנה באה השעה..."
    בהצלחה מותק, אני בטוחה שיהיה מעניין

    השבמחק
  9. איך זה שכוכבת אחת לא העזה קודם..

    השבמחק
  10. מקסים :) מחכה להמשך...

    השבמחק
  11. מהממת שכמותך!!! לא יכולה לחכות...��

    השבמחק